użytkownik:
hasło:

zaloguj / zarejestruj (ale po co?)
Mikołajkowy turniej w Zielonce (Fide),
Zielonka, ul.Łukasińskiego 1/3
09.12.2017 - 10.12.2017
Tempo gry: 60' + 30'' na ruch

Serwis

Mikołajkowy turniej w Zielonce (Fide)

(9 XII - 10 XII 2017 r.)

1. Organizatorzy turnieju:

 -UKS TSz Zieloni Zielonka,
 
2. Patronat turnieju:
 
Burmistrz Miasta Zielonka
 
3. Cel turnieju:

 -Umożliwienie uzyskania lub poprawienia rankingu FIDE (turniej zgłoszony do oceny rankingowej FIDE na 1 stycznia 2018).
 -Popularyzacja szachów na terenie Zielonki i okolic,integracja  srodowiska szachowego oraz możliwosć zdobycia II kategorii    szachowej (na wniosek zawodnika można nadać II kategorię, jeżeli uzyskał on odpowiedni wynik rankingowy w dwóch turniejach  5 lub 6 rundowych) do  kandydata na mistrza włacznie (normę  na I kategorię, tytuł kandydata lub tytuł mistrza można zdobyć w  turniejach 5-8 rundowych. W takich turniejach za limit partii niezbędnych do uzyskania normy przyjmuje się liczbę rund w turnieju).

4. Termin i miejsce rozgrywek:

 -9 XII 2017 (sobota - dwie rundy) I runda 14:30
 -10 XII 2017 (niedziela - trzy rundy) IV runda godzina 9:00
 -SP 4 w Zielonce, ul.Łukasińskiego 1/3, (przy samej stacji PKP Zielonka)

5. System rozgrywek i tempo gry:

 -System szwajcarski na dystansie 5 rund, partie zaczynaja się bezposrednio po zakończeniu ostatniej gry z poprzedniej rundy.
 -Tempo 60 minut na partię dla każdego zawodnika + 30 sekundowy bonus po każdym wykonanym posunięciu. Zawodnicy zobowiazani sa  do prowadzenia czytelnego zapisu partii przez cały okres jej trwania. Dopuszczalne spóznienie na rundę wynosi 15 minut.

6. Warunki uczestnictwa:

 -Co najmniej trzecia kategoria (druga kobieca) lub ranking FIDE.
 -Zgłoszenia: do 8 XII 2017 r. o ile będa wolne miejsca należy dokonać na stronie w formularzu zgłoszeniowym:
 http://www.chessarbiter.com/turnieje/2017/ti_6455/
 lub na adres e-mail: robert.krasiewicz@gmail.com
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 -Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamujacymi. W przegladarce musi być właczona obsługa JavaScript, żeby go  zobaczyć.
 -W zgłoszeniu należy podać: nazwisko i imię, klub (jesli się jest zrzeszonym), datę urodzenia, kategorię, ranking FIDE.
 -Zgłoszenia po tym terminie będa przyjmowane pod warunkiem wolnych miejsc na sali.
 -Potwierdzenie obecnosci należy dokonać w dniu zawodów do godziny 14.15. Zawodnicy którzy do tej godziny nie potwierdza swojej  obecnosci zagraja od II rundy.
 -Wpisowe 60 zł płatne przed I runda do godziny 9:30 (wpisowe zawiera opłaty klasyfikacyjne FIDE i Pzszach).
 -Wpisowe dla zgłaszajacych swój udział dopiero w dniu rozpoczęcia zawodów jest o 20 zł wyższe. Wpisowe dla " spóznialskich"  potwierdzajacych swoje przybycie po godzinie 9:30 jest również o 20 zł wyższe.

7.Klasyfikacje i nagrody:
 
-Puchar za miejsca 1-3 araz atrakcyjne nagrody rzeczowe dla czołówki (I-VI - przy 24 zawodnikach). Ilosć nagród zwiększa się przy większej liczbie startujacych.
 - Puchar i nagroda dla najlepszej zawodniczki (przy udziale min. 3 zawodniczek)  
 -Nagroda rzeczowa dla najlepszego zawodnika z Zielonki lub UKS TSz Zieloni Zielonka.
 -Nagroda dla najlepszego juniora UKS TSz Zieloni Zielonka
 -Nagrody nie sa łaczone. 
 -O kolejnosci miejsc decyduje ilosć punktów. W przypadku równej ilosci punktów decyduje
punktacja pomocnicza w kolejnosci: sredni Bucholz, Bucholz, liczba zwycięstw, losowanie

8. Informacje dodatkowe:

 -W czasie zawodów będzie czynny sklepik, w którym będzie można kupić m.in.: kanapki, zapiekanki, ciastka, owoce, herbatę, kawę, soki. Blisko sali jest sklep Biedronka.
 -Sędziuja: Robert Krasiewicz (sędzia klasy pierwszej) i Dawid Krasiewicz (sędzia klasy II okręgowej)
 -Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora i sędziego głównego zawodów.

Uwagi:

 Między rundami opiekę nad niepełnoletnimi zawodnikami sprawuja ich opiekunowie (rodzice).
 Udział w turnieju wiaże się z akceptacja regulaminu i wyrażeniem zgody na wykorzystywanie zdjęć i nagrań z udziałem ich uczestników do celów informacyjnych oraz promocji i reklamy działań Organizatorów.

 W zawodach obowiazuja aktualne przepisy FIDE. 
 Zawodnik uzyskuje bezterminowa ½ normy klasyfikacyjnej na kategorię pierwsza lub kandydata na mistrza za uzyskany wynik rankingowy  PZSzach odpowiednio 2000 lub 2200 dla mężczyzn i 1800 lub 2000 dla kobiet:

http://pzszach.pl/strona-glowna/komisje-pzszach/komisja-ewidencji-klasyfikacji-i-rankingu/#page_komisja_ekir1






Powyższy komunikat ma charakter jedynie informacyjny. Może on się różnić od stanu rzeczywistego.
  • Baza komunikatów

woj. Mazowieckie

Herb
WZSzach Mazowiecki Związek Szachowy






Baza zawodników

...to zbiór aktywnych szachistów z całej Polski pozwalający na przeglądanie ich statystyk rankingowych, debiutowych czy turniejowych

baza klubów, szukaj gracza

Kącik cytatów

"Szachy są grą okrutną. Jeśli nie masz centrum to twój przeciwnik ma swobodną pozycję. Jeśli masz centrum, wtedy dopiero rzeczywiście musisz się o nie martwić."

~Siegbert Tarrasch

Partnerzy


stat4u © Katalog Baz Szachowych
Piotr Szumilas 2011-2016

Polityka plików cookies